یسنایسنا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

یسنا دختر آریایی

کلوپ پاندا ...

1392/9/7 16:35
نویسنده : مامانی جونم
325 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم...

امشب من خیلی خوشحالم آخه باباجون حمیدم اومد دنبال من و مامانم و ما رو برد به کلوپ پاندا جاتون خالی خیلی خوش گذشت خوشمزه  من حسابی بازی کردم

 

 

توپ بازی عجب حالی داد حسابی کیف کردم .مامانم که میدید من آنقدر خوشحالم داشت عشق میکرد و نمی دونست که چه جوری از من عکس بگیره آخه باید هم حواسش به من باشه و هم از من عکس بگیره . مامانم خیلی خوشحال بود که من دارم بازی میکنم و خوشحالم آخه من ١ هفته است که مریض شدم و یکخورده بد قلق بودم و به قول مامانم لاغر شده بودم .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مامانم حسابی خسته کردم اخه من تا ٤ تا پلا بیشتر نمی تونستم بالا برم برای همین مامانم مجبور بود من تا بالا ببره و زود بیاد پائین تا بتونه از من عکس بگیره.

 

 

 

 

مکعباش خیلی سنگین بود برای همین تا ٢ تا بیشتر نمی تونستم بزارم روی هم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پسر گرافیگی
13 دی 92 18:07
جالب بود به ما ر بزنید
پسر گرافیگی
13 دی 92 18:07
جالب بود به ما ر بزنید
پسر گرافیگی
13 دی 92 18:07
جالب بود به ما ر بزنید
پسر گرافیگی
13 دی 92 18:07
جالب بود به ما ر بزنید