یسنایسنا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

یسنا دختر آریایی

دوچرخه سواری...

1392/9/8 2:32
نویسنده : مامانی جونم
295 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ...

ما ١ هفته پیش رفتیم خونهی عموجون سعیدم . آره میدونم عکسام دیر گذاشتم آخه تازه به دستم رسیده .  خلاصه حسابی بازی و شلوغ کاری کردیم . و من طبق معمول با جیغ و داد niniweblog.comدوچرخه ی نازنین سوار شدم  و طفلک نازنین پشت سرم سوار کردم niniweblog.com. ولی در کل بزرگتری گفتن کوچکتری گفتن . راستی یادم رفت معرفی کنم نازنین خانم دختر عموی من و ٤٠ روز از من کوچتره. خلاصه حسابی کیف داد و عمو جون لطف کردن و ما رو چرخوندن .

 

 

niniweblog.com

 

 

 niniweblog.com

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

Fazi
8 آذر 92 19:34
مامان یسنا جون سلام امیدوارم همیشه با نی نی بانمکت خوشحال باشی منم یه خواهرزاده دارم که اسمش یسناس اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم خبرم کن...