یسنایسنا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

یسنا دختر آریایی

مادرانه...

1392/8/25 13:54
نویسنده : مامانی جونم
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزیزم ...

میخوام برات بنویسم که وقتی پیشمی چه احساسی دارم و از کارای قشنگت بگم.

دخترم وقتی برای مامان میخندی بهترین لحظه ی عمرم ، وقتی که دعوات میکنم که کارت اشتباه بوده سرت کج میکنی و برام میخندی تا کارت رو نادیده بگیرم و دعوات نکنم می یای بغلم و بوسم میکنی بهترین لحظه وقتی که بوسم میکنی .smile

صبح که از خواب بیدار میشی مثل یک فرشته میخندی .

خیلی شیطون شدی تمام زندگی که بهم میریزی . تازه لجباز هم شدی .

هرچی بهت میگن برعکس میکنی ولی در کلش خیلی دختر خوبی هستی.

وقتی که میخوایم غذا بخوریم خیلی کمکم میکنی و ظرفها و بقیه وسائل میبری .

تازه قدت میرسه به درها و میتونی درهای خونه رو باز کنی برای همین وقتی بابات می یاد می دویی و میری در باز میکنی و با زبون قشنگت میگی بابا جون باباتم که دلش غش میکنه واسه این حرف زدن و کار کردنت.

خلاصه بگم برات که از دست شما دختر قشنگ من مجبور شدم تمام وسائل خونه رو جمع کنم . smile

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)