یسنایسنا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

یسنا دختر آریایی

اولین عکسهای آتلیه کودک یسنا

1392/7/18 14:52
نویسنده : مامانی جونم
366 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. امروز قرار با مامانم برم آتلیه عکس بگیرم   ولی حالم زیاد خوب نیست آخه سرما خوردم  ولی مامانم اصرار داره که امروز بریم عکس بگیریم آخه میخواد برای عید عکس من تو خونه بزنه چون تا عید 92  فقط 8 روز دیگه مونده راستی یادم رفت بگم من از تاریخ 12/23 رفتم توی 10 ماه یعنی من الان 1 روز که 10 ماهه شدم. 



 

niniweblog.com  

niniweblog.com 

niniweblog.com  

niniweblog.com  

niniweblog.com  

niniweblog.com  

 

niniweblog.com 

 

niniweblog.com  

 

من زیاد برای گرفتن عکسها با مامانم و خانم عکاس همکاری نکردم fotograaf.gif

ولی بنده ی خدا خانم عکاس مجبور شد گوشیش بده به من ، منم که عاشق گوشی . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان روشا
16 مهر 92 18:18
فرشته کوچولوی نازنین روزت مبارک
از خدا ممنونیم که شما رو هدیه داد به ما...