یسنایسنا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

یسنا دختر آریایی

الهی فدای صورت پف کردت بشم...

1392/6/2 13:24
نویسنده : مامانی جونم
191 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم . میخوام از روزی که میخواستی به دنیا بیای برات بگم. قرار بود 3/20 به دنیا بیای ولی متاسفانه نیومدی . 3 روز صبر کردم شاید به دنیا بیای ولی نیومدی برای همین هم من 3/23 رفتم بیمارستان و دکتر هم تا من دید گفت باید الان خودمون بیاریمش بیرون .niniweblog.com برای همین وقتی به دنیا اومدی یک کوچولو دستات چروک شده بود ولی خیلی خوشکل بودی . دوست داشتم وقتی به دنیا می یای فورا بغلت کنم ولی آنقدر که حالم بد بود نتونستم بغلت کنم niniweblog.comو خانم دکتر فقط تو رو نشونم دادن .

الهی فدات بشم مادر اینجا گشنت بود که آنقدر گریه میکردی . niniweblog.com آخه خیلی دیر آوردنت پیشم . بعد از 2-3 ساعت بود . تازه اونم مامانی اومد و تو رو آوردن پیشم . niniweblog.com اون شب خاله زهرا و مامانی پیشمون بودن و از ما نگهداری کردن . این عکسها رو هم خاله زهرا گرفته.

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

فرداش بابایی و بابا اومدن دنبالمون و آوردنمون خونه . مامان جون هم برامون اسپند دود کرد .niniweblog.com

بابا هم تیپ زده بود . (رفته بود لباس خریده بود).niniweblog.com بابا خیلی دوست داره که رفته لباس خریده برای دیدنت.niniweblog.com

ولی اون شب به مامان خیلی سخت گذشت چون من شب که آوردنم خونه حالم بد شد و مجبور شدن من ببرن بیمارستان . ولی زود خوب شدم و اومدم پیش دخمل نازم . 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)